click it

Wednesday, January 19, 2011

perfect?lalalala~~

pernah ke ade perkataan perfect pada semua org?kalau ade manusia yg mengaku dirinya perfect, mgg aku pangkah ko awal2 la..

Tapi nape wujud salah menyalah antara manusia?org nie kate org tue…org tue kate org nie..hmm..ntah la..aku sebenarnye dah boring ngn sume nie..ikut hati mmg aku nk quit je..tp disebabkan minat, aku tahan. tp aku sure today, aku akan tengakkan apa yg aku mahu dalam hidup nie!

aku mengaku aku bukan insan sempurna yang mampu memenuhi permintaan setiap dari kamu semua.

Aku sedih.kecewa. semua berkait antara satu sama lain.

Kenape kita semua dah tak mcm dulu?rindu saat2 kita bersama….jgn la gaduh kwn2..s0b..s0b..sy syg sume kwn2 sy..


2 comments:

  1. hey miss anne....besabar la.hidup bekawan mmg cam ni..damn ass..sume times kita nk yg laen jd,at the end,laen lak yg jd..b yourself..come on we're human rit.let by gone b by gone..eheh..peace!

    ReplyDelete
  2. cik anne!!
    hehehe..checkout my blog cik anne http://klthugs.blogspot.com/

    jadi pengikut bole??!!

    ReplyDelete